30.04.2009

Concursul National de Evaluare la Limba Engleza.Etapa a II-a 28 03 2009.




2 comentarii:

valentin-doru spunea...

Domnule Profesor Devian,
Va salut cu respect si ma bucur sa vad ca nu conteniti a va dedica meseriei dumneavoastra pe care o realizati cu atat profesionalism, fapt dovedit de rezultatele elevilor dumneavoastra. Ma simt onorat pentru ca v-ati lasat o amprenta benefica asupra formarii mele in primul rand ca om care in aceste momente aspira spre un ideal maret, spre o meserie pe care imi doresc sa o practic din toata inima, aceea de chirurg in domeniul cardiovascular.
Va doresc multa sanatate si putere de munca !!!
Al dumneavoastra mereu elev (puisor) Vaduva Valentin-Doru !

Postolache Dumitrita spunea...

Domnul Devian este un exemplu pentru colegi este o sursa de inspiratie si un model viu, am un respect aparte pentru acest om.
Sunt mandra pentru faptul ca am avut si am onoarea si privilegiul sa va am domnule Devian coleg, dintr-o multitudine de motive:
in primul si in primul rand m-ati ajutat sa devin o persoana pasionata de informatica si de cat mai multa informatie in aceasta directie;
pentru ca sunteti o persoana ce se bucuta de mare prestigiu pentru merite deosebite, m-ati ajutat sa am incredere in institutia de invatamant in care ma aflu, deschiderea dumneavoastra fata de elevi si interesul si ajutorul permanent pe care il oferiti m-au facut sa va apreciez.
Dar din tot sufletul mi-am dorit sa va asigur si sa va transmit faptul ca eu si elevii dvs va multumim si va laudam, si ne mandrim cu dvs.
Numai bine!
Prof.Dumitrita Postolache